deomises@gmail.com [skype i correu]
deomises@hotmail.com [correu]
Lluís Servé Galan [facebook]
@
deomises [twitter]

16/3/10

UNA TRAÏDORA ENTRE NOSALTRES: Dolça Parvati [Taller de Sants, 2]

Sí, ho heu llegit bé. Hi ha una traïdora entre nosaltres. I aquesta és la simpàtica, l'afable, la ben considerada Dolça Parvati. També heu llegit bé, he dit DOLÇA PARVATI. I en què em baso per formular aquesta acusació? Doncs en diversos punts que espero que quedin clars. Perquè, jo que ja li tenia una enveja considerable, ara m'ha acabat per decepcionar del tot.

M'han arribat a les oïdes que l'amiga Parvati marxa cap a Disneyland Paris. I jo em pregunto, a veure, per què ha d'anar a visitar i fer gasto a Gabatxilàndia tenint aquí mateix una oferta millor en el tema de Parcs d'Atraccions? Ja no dic que vagi a Terra Mítica o al Tibidabo. Pot fer-ho a Salou, a Port Aventura. I així deixa els seus xavos a la meva terra tarragonina.

I tampoc és que vingui d'aquí, que la visita potser no ens eixugarà la crisi però una ajudeta... Ah, i parlant amb diminutius, què és això de t'estime, gitaniua o besets a la moneta? Perquè una cosa és que deixi missatges al fòrum amb una certa carrincloneria, però l'altra és que sigui apegalós! I a sobre en un dialecte com és el valencià, ja de per si sol llengua de bledes i de figaflors. No ho diu el nom del web? RC, relats en català, no pas en valencià. Em vénen unes ganes de fer unes trucades als sequaços de l'Ynestrillas...

I el que més em molesta, i parlo com a ateu actiu i practicant, és que dugui un nick amb ínfules de divinitat. Encara que sigui el nom d'una deessa de l'Hinduisme. Però em rebenta, tu, que utilitzi aquest nom havent-hi d'altres més humans, com Ataülfa, Frederica o Rigoberta, què sé jo!? Fins i tot, el seu nom complet: Rosa Isabel Gombau! I és clar, després obté els favors dels devots i de les devotes per por que alguna divinitat superior els castigui eternament... I això es tradueix amb la munió de Reptes que guanya. Ja siguin nanos, Clàssics, Visuals o Melos. I no em digueu que no fa ràbia? Amb la constància que un servidor té...

Bé, ara que sabeu el nom i cognoms d'aquesta traïdora, millor vaig a fer un mos, descarregar la meva ira sempre m'obre la gana. Dues salsitxes i unes patates fregides. Perquè visc sol i no em moro per un suquet de peix, encara que m'hagi arribat a les oïdes que la Bleda Perverti el prepara esquisit. On hi hagi les salsitxes del meu poble...


Apa, bon dia!