deomises@gmail.com [skype i correu]
deomises@hotmail.com [correu]
Lluís Servé Galan [facebook]
@
deomises [twitter]

26/4/11

Amnèsia (o Síndrome de Diògenes)[RPV168]

A l'"amic" X. M.

Per cercar el meu origen, regiro la brossa i m'enduc
Allò que em sembla familiar, la part que algú
Pugui dir-me que és el ventre que em va engendrar,
O almenys una reminiscència del femer d'on vinc.

Esquinço les bosses i n'extrec la immundícia.
Així jugaré a soldats i putxinel·lis sense ànima
Per apaivagar la ira gelosa perquè segueix l'òrbita
Del món i no admira la meva presència majestàtica.

Davallo pels carrerons, entre contenidors i papereres,
I em barrejo -em costa poc esforç- amb les ombres
Que dibuixen la bella silueta del meu cos d'escultura
Vivent, gairebé al punt de besar l'asfalt i les voreres.

Per recordar el meu nom, he de saber que rima amb userda,
O potser sigui més fàcil utilitzar el femení de verd?